dinsdag 5 november 2013

Haakpatroon zonnebloem verkrijgbaar!

Het patroon van de zonnebloem heb ik netjes uitgewerkt. Een uitgebreide beschrijving met duidelijke foto's. Er gaat wel wat tijd inzitten om alles duidelijk te beschrijven maar het is ook leuk om te doen.  
Als je dit patroon wilt hebben, stuur dan een mailtje naar mail.steekjelos@gmail.com
Je ontvangt het patroon als PDF bestand via de email.
Het patroon is gratis verkrijgbaar omdat het mijn eerste eigen patroon is. Het enige wat ik vraag is een reactie, opmerking, suggestie of advies op het haakpatroon.
 
** Het patroon is niet meer gratis. Het is nog wel steeds verkrijgbaar maar ik vraag er een vergoeding van €3,00 voor. Laat me via mail weten als je interesse hebt.**
 

5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk patroon, ik heb je een mailtje gestuurd.
    Bedankt ook van hieruit.
    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Je zegt dat het je eerste eigen patroon is, maar van wie zijn die patronen in de kantlijn dan? Die zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carla, Die creaties in de kantlijn heb ik ook ontworpen. Ik heb de patronen alleen nog niet uitgewerkt dus die zijn nog niet verkrijgbaar. Ik heb meer reacties gehad op de creaties dus ik ga hiervan ook een duidelijk patroon maken. Er gaat wat tijd inzitten maar ik hoop binnenkort weer een patroon te kunnen aanbieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Heb u een mailtje gestuurd wil heel graag dit patroon😄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk zeg word er vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen